ראשי » מוצרים מומלצים » היתרונות של פרגולות אלומיניום שכדאי מאוד שתכירו

היתרונות של פרגולות אלומיניום שכדאי מאוד שתכירו

אנשים רבים מבקשים לנצל את המרפסת גם בימות הגשם, או לשבת בגינה מבלי לנסות להסתתר מקרני השמש. על כן לא מעט אנשים מבינים שאם רק רוצים להגשים זאת, הרי שאין מתחרה אמתי לפתרון שפרגולה מציעה. אז אם גם אתם רומנטיקנים שמבקשים לשבת במרפסת כשיורד הגשם. מתפנקים עם מזגן בזמן שיושבים בגינה, הרי שנראה שגם אתם הגעתם לאותה המסקנה. פרגולות אלומיניום בהחלט מהווים מענה מלא.

עם זאת, בנקודה זו אתם בוודאי הולכים לאיבוד.פרגולות עושים ממגוון חומרים ופרגולות מציעות לא מעט פתרונות. על כן אם נקפוץ לשורה התחתונה, נציין שפרגולה מאלומיניום היא בהחלט הפתרון האידאלי ביותר. שנרחיב?

4 יתרונות מובילים של פרגולות אלומיניום

אז מה הופך את חומר האלומיניום לפתרון כה אידאלי עבור בניית פרגולה? עברו על הרשימה הבאה:

המשקל של פרגולות אלומיניום

חומר האלומיניום ידוע כקל משקל, ועל כן לא רק שהפרגולה יותר בטווחה וההתקנה יותר נוחה, אלא אם מבקשים ליהנות משליטה חשמלית, הרי שפרגולה מאלומיניום מאפשרת זאת בקלות – בזכות המשקל המזערי המנוע אינו נדרש להשקיע מאמץ רב.

כמו כן, כיוון שמדובר בחומר קל משקל, ניתן לתכנן שהפרגולה תיתמך ע"י הקיר הסמוך. כך שאם מבקשים להימנע מפרגולה שעומדת על 4 רגליים (הרגליים עשויות לתפוס מקום משמעותי). הרי ששוב מדובר במענה אידאלי.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מחיר פרגולה מאלומיניום לעומת פרגולה מברזל

נכון שאותן פרגולות אלומיניום יותר יקרות מפרגולות מעץ, אך יחסית לפרגולה מברזל מדובר במוצר יותר זול ולא פחות איכותי.

בלאי של פרגולה מאלומיניום

האלומיניום אינו מתבלה. פשוט כמשמעו. לא לצד הפרשי טמפרטורות, לא בגשם ולחות ולא מול חום קיצוני. החומר נשמר עמיד ואף הצבע אינו מתבלה. לא בעוד 5 שנים ולא בעוד 10 שנים. מכאן שאם מראש מבקשים להימנע מתחזוקה, הרי שמדובר בבחירה מבטיחה.

העיצוב של פרגולת אלומיניום

פרגולה מאלומיניום ללא ספק מאפשרת אינספור עיצובים. האלומיניום נחשב כחומר שמאוד קל לעבד במכונות השונות והוא גמיש (אם כי גם חזק), ועל כן מי שמחפש עיצוב ייחודי, יימצא זאת בפרגולה מאלומיניום. כמו כן, חומר האלומיניום יודע לקבל כל גוון רצוי ואפילו רמת גימור שמדמה עץ אמתי.

רגע לפני רכישת פרגולת אלומיניום

אז כן, פרגולה מאלומיניום בהחלט מובילה בתחום, אם כי ראוי לקחת בחשבון שלא כל חברה שמציעה את שירותיה עונה בציפיות. מדוע? לא כל חברה מקפידה להשתמש באלומיניום באיכות גבוהה, לא כל חברה מומחית בשלב התכנון וההתקנה, לא כל חברה מאפשרת להכיל שינויים רצויים על הדגמים הקיימים, לא כל חברה מסייעת לבחון צורך מבחינת היתרים מול המועצה, לא כל חברה יודעת להציע פתרונות נדרשים ולא כל חברה יודעת להציע פרגולות אלומיניום איכותיות, משמע לא כל לקוח מקבל מענה אידאלי. אז אם גם אתם חושבים על כיוון של פרגולה מאלומיניום, כל שעליכם לעשות זה למצוא חברה שמתמחה בתחום, ומנקודה זו לאפשר לה להוביל לעבר הבחירה המתאימה ביותר. למה מחכים?!