ראשי » פיתוח אתרים » עיצוב ובניית אתרים – אלו הפלטפורמות שיעשו לכם חיים קלים

עיצוב ובניית אתרים – אלו הפלטפורמות שיעשו לכם חיים קלים

כיום זה כבר ברור לכל בעל עסק שאם הוא רוצה לפעול למען שיווק יעיל יותר של העסק שלו. חייב שיהיה לעסק אתר אינטרנט מעוצב ובסטנדרט גבוה. עיצוב ובניית אתרים באינטרנט יכולה לאפשר גם לעסק שלכם להתחיל למכור מוצרים ושירותים דרך הרשת. הפלטפורמות הנפוצות והטובות ביותר בתחום של בניית אתרים הן בן היתר: WIX, Shopify ואיך לא – WordPress המובילה מכולן. לכל אחת מפלטפורמות אלו יש יתרונות וחסרונות. אלו שמאפשרים את קידום האתר וקידום המכירות ממנו להיות קלים יותר. כאשר אנחנו רוצים לבנות אתר כדאי לעשות זאת בעזרת מומחים בתחום. כל הפרטים בכתבה הבאה.

עיצוב ובניית אתרים הפך לדבר החשוב ביותר לבעלי עסקים

בניית אתרים התפתחה מאוד בשנים האחרונות. כיום ניתן לבנות אתרים בתבניות הבנויות מראש. אפשר לבנות גם אתרים בקוד פתוח – אך בשביל כך צריך סיוע של מתכנת מקצועי. רוב מעצבי ובוני האתרים הם לא מתכנתים אלא יודעים לבנות אתרים אם תבניות מוכנות. אם אנחנו רוצים לבנות אתר מותאם אישית שיהיה מקורי ואיכותי – נצטרך סיוע של מתכנת מקצועי. בעת בניית האתר שלנו אנחנו חייבים להתאים את האתר גם לגלישה מהנייד או מהטאבלט. אתרים שלא ניתן לגלוש בהם מהנייד הם אתרים – שלא באמת יביאו לנו תועלת. כיום, רוב האנשים גולשים באתרי אינטרנט דרך הנייד שלהם ולא דרך המחשב הביתי. התאמה של האתר לגלישה בנייד יכולה להפוך את האתר לכזה שנכנסים אליו יותר גולשים. חשוב שלאתר תהיה גם גירסה למחשב רגיל וגם גירסה מותאמת בה ניתן לגלוש בנייד. אם אנחנו רוצים שהאתר יהיה אתר מכירות כדאי לנו לחבר אותו לסליקה של כרטיסי אשראי וגם ל PayPal וגם לשים לב לאבטחה שלו.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

פלטפורמות מומלצות לעיצוב ובניית אתרים

הפלטפורמות המובילות ביותר בתחום של בניית אתרים הן: וויקס, שויפיי, וורדפרס. בשביל לבנות אתרים בפלטפורמות אלו לא חייבים לדעת תכנות. אם רוצים להתאים את האתרים האלו באופן אישי לשפה העברית או להתאים את העיצוב שלהם באופן אישי לסגנון שלנו, כן צריך לדעת תכנות. דוגמאות לאתרים שנבנו בפלטפורמות האלה הן אתרי תכשיטים, אתרי בלוג, אתרים שהם חנות וירטואלית, אתרים שהם פורטל, אתרים לעורכי דין וגם אתרים לרופאים ולכל בעל מקצוע אחר. כאשר אנחנו רוצים לבנות אתר לעסק שלנו, אנחנו יכולים לשאוב השראה מאתרים של המתחרים שלנו. חשוב לשים לב שאנחנו לא מעתיקים את העיצוב את או התוכן של אתרים אחרים – כי זה עבירה על חוק זכויות יוצרים. הקפדה על עיצוב ותוכן מקוריים תסייע לנו להפוך את האתר שלנו לייחודי ומעניין יותר.

דוגמא על עיצוב ובניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות. דוגמא לאתר לעורך דין שהוא איכותי ומקורי היא האתר של עורך דין עופר סטרוסקי. האתר של עורך דין זה הוא אתר מוקפד, איכותי ומקצועי מאוד. בניית אתר לעורך דין מחייבת דיוק בעבודות וכתיבה אך ורק של תוכן שהוא אמת. עוד חשוב לשים שהעיצוב של האתר הוא נקי – כי זה משרד מקצועיות ויוקרה. בדרך כלל כאשר בונים אתר לעורך דין מקפידים לבנות באתר מגוון דפים. דפים אודות המשרד של עורך הדין והעובדים שלו. באתרים מסוג זה יהיו גם דפים בהם מפורט תחום ההתמחות המשפטית של המשרד וגם הצלחות משפטיות שהיו לו בבית המשפט. מומלץ בשביל שיהיה קל יותר לקדם בגוגל את האתר לשים בו גם דף בלוג עם פוסטים שונים. ככל שנפרסם פוסטים ארוכים יותר באתר שלנו – כך יהיה לנו קל יותר לקדם אותו באופן אורגני בגוגל. אתרי וורדפרס למשל הם דוגמא לאתרים שקל יותר לקדם אותם באופן אורגני בגוגל.