ראשי » שיווק דיגיטלי » איך תעצבו ותתחזקו אתר ידידותי למשתמש ?

איך תעצבו ותתחזקו אתר ידידותי למשתמש ?

עיצוב אתרים זה אתגר לא פשוט. כאשר אתם תרצו לעצב את האתר מוצר שלכם, תצטרכו לעצב אותו בשביל הגולש ולמענו.  כך יהיה לו קל יותר לגלוש בו. העיצוב של האתר חייב להיות ייחודי ונוח להתמצא בו. חלק חשוב מהתחום של עיצוב אתרים כיום הוא התחום של חווית הגלישה. תחום זה התפתח בשנים האחרונות ונחשב לאחד החלקים החשובים ביותר.  האתר של רשת חללי עבודה משותפים אורבן פלייס – Urban Place הוא דוגמא טובה למקרה כזה. העיצוב שלו נחשב לידידותי למשתמש, קל, בנוי נכון ומקצועי.

עיצוב אתר ידידותי למשתמש בעזרת מתכנת

כאשר תגיעו לשלב העיצוב אתר אינטרנט שלכם, אתם תרצו שהוא יהיה ידידותי למשתמש ויעביר אותו חוויה. אף אחד לא נולד מעצב אתרים בין לילה. בשביל שעיצוב האתר שלנו יהיה איכותי, אנחנו חייבים לעשות מחקר ברשת. מחקר אודות אתרים אחרים ברשת, ילמד אותנו איך כדאי לנו לעצב את האתר שלנו. הקפדה על בניית קוד ידידותי וקריא למנועי חיפוש, טקסטים מובנים וקלים. כמו גם כתובות מקוצרות לדפים, הגדרת כותרות בדפי האתר (H1, H2 וכו'), קבצים נקיים ועוד.

על מה צריך לשים לב בעיצוב אתר?

קיימים פרמטרים רבים שחשוב לשים לב אליהם בעיצוב אתרים. אתר ידידותי למשתמש צריך להתחשב בקהל הלקוחות שלו. המעצבים חייבים לדאוג שהעיצוב והתכנות ישתלבו יחד ויצרו מכונה אחת משומנת שעובדת בסנכרון מושלם ומותאמת לאופי העסק. מלאכת עיצוב אתר היא שילוב בין עיצוב אתר מקצועי ואיכותי ובין התאמה שלו לנגישות ללקוחות שיגלשו באתר בנוחות ובקלות. על מנת להגיע לזה, קודם כל צריך להתחיל תהליך חשיבה ותכנון קפדני. התהליך הינו הכרחי לעסק, הרי האתר הוא הכלי השיווקי שלכם למוצר שאתם רוצים שיקנו. יחד עם מעצבי UX/UI ומתכנת תוכלו להשיג את מה שאתם צריכים. 

איך לעצב אתר ידידותי למשתמש
מעצב UX/UI יעזור לכם ליצור אתר ידידותי למשתמש שלך
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

אתר ידידותי למשתמש - ויזואליות זה שם המשחק

אתר ידידותי למשתמש נמדד גם הרבה בעזרת הויזואליות הנעימה ונוחה לעין. דוגמא לאתר כזה הוא אתר האינטרנט של רשת חללי העבודה – אורבן פלייס. האתר בעל ויזואליות טובה שמושכת את העין מצד אחד ומצד שני לא גונבת את הפוקוס מהפרודקטיביות של המוצר. העיצוב עצמו הופך את הגלישה באתר לנגישה ונוחה. על ידי מתן מחשבה מוקדמת לעיצוב האתר שלכם, כמו צבעים נעימים לעין. כמו גם לחצנים בולטים, תפריט נוח וכדומה תוכלו ליצור בקלות אתר שייצג את העסק שלכם בצורה טובה ועם טראפיק גבוה.

איך ניתן לשדרג את עיצוב האתר?

אם אתם רוצים לשדרג את עיצוב האתר שלכם כך שהוא יהיה מעוצב בטוב טעם כמו האתר של רשת חללי העבודה אורבן פלייס. כדאי לכם לעצב אותו כך שהוא יהיה יצירתי ובולט ויזואלית באופן מאוזן. איזון של אובייקטים כמו תמונות או טקסטים יחד עם ויזואליות באתר שלכם, יוכלו לבטא את האני מאמין של העסק שלכם. כך האתר יהיה הכי נאמן למציאות ובסופו של דבר למוצר שאתם מוכרים. כלומר, כאשר אתם מעצבים את עמודי האתר, אתם צריכים למצוא את האיזון בין המקוריות האישית של העסק והחזון שלו ובין המקובל בשוק.

בסופו של דבר, עיצוב אתר העסק שלכם חייב לבטא את החזון העסקי שלו ואת האיכויות השונות שהוא מעניק. האופן שבו תעצבו את האתר שלכם ותהפכו אותו לנגיש ללקוחות למקורי ונוח יהפוך אותו לאתר ידידותי למשתמש ונוח יותר. ובנוסף הוא יצור תדמית מקצועית יותר לעסק שלכם.