ראשי » פיתוח אתרים » אלמנטור למתחילים: מה זה אלמנטור? איך משתמשים באלמנטור? המדריך המלא

אלמנטור למתחילים: מה זה אלמנטור? איך משתמשים באלמנטור? המדריך המלא

כדי ליצור עמודי אתר אינטרנט ודפי נחיתה, במהירות יחסית גדולה ובצורה מדויקת מאוד לצרכים שלכם. אתם חייבים לעבוד עם כלים עוצמתיים ואיכותיים במיוחד. אלמנטור הוא תוסף למערכת WordPress (וורדפרס). פרי מוחם של שני מעצבים ישראלים, אשר מבוסס על פלאגין קל ופשוט. איתו אתם יכולים לעצב ולבנות אתרים ודפי נחיתה. ותוכלו לראות את התוצאות בלחיצת כפתור אחת בפרונט אנד של עמוד האתר שלכם. אז רוצים לדעת איך משתמשים באלמנטור? מה זה בעצם אלמנטור? כל הפרטים בהמשך.

אלמנטור - חידוש בעולם עיצוב ובניית אתרים

אחרי שנים רבות של תהליכי ניסוי וטעיה בעולם עיצוב האתרים. אחרי אכזבות רבות של בוני אתרים מכל רחבי הארץ והעולם. התוסף הכי מעניין בשכונה – אלמנטור. אלמנטור נכנס לתמונה והביא רוחות של שינוי. נכון להיום, אלמנטור הוא התוסף הפופולרי ביותר לעיצוב ובניית אתרים ודפי נחיתה בישראל ובעולם. עם יכולות ברמה הכי גבוהה שיש. בסיס ליצירת תוכן איכותי. וכמו כן היכולת לקחת שליטה על תהליך העיצוב עד לרמת הפיקסל. ולכן, אלמנטור מנצח כל תוסף בתחום העיצוב בהליכה. לא כל שכן, בהתחשב בעובדה שכל כך קל ונוח להשתמש בממשק, אפילו אם אין לכם ניסיון כלל בעולמות עיצוב האתרים.

אלמנטור מציע מגוון עיצובים בלחיצת כפתור אחת

היכולת של מעצבים בתחומי פעילות שונים, להביא לידי ביטוי את דרישות הלקוח. תלויה ביכולת ליצור עיצוב ייחודי ומיוחד לכל אתר אינטרנט באשר הוא. בנקודה הזו נכנסים הכלים של אלמנטור לתמונה. אלו מאפשרים לכם לקחת את האחריות לידיים שלכם ולהפנים את דרישות הלקוח בצורה הכי טובה שיש. התוסף מאפשר לכם לבחור את העיצובים לאתר בלחיצת כפתור. כמעט ללא הגבלה ותוך עיצוב פרטני לכל אלמנט באתר. וזאת, תוך ירידה לפרטים הכי קטנים של תהליך העבודה. לרשותכם עומדות למעלה ממאה תבניות עיצוב ו 300 בלוקים מוכנים של עיצובים בגרסת הפרימיום. כך שאתם יכולים לעבוד בחופשיות עד לקבלת התוצר האופטימלי. והיתרון הגדול ביותר – הוא שאין לכם שום צורך להכיר את עולם כתיבת הקודים. שכן כל העבודה הקשה נעשית על ידי הצוות המיומן של חברת אלמנטור בשיתוף פעולה עם צוות וורדפרס.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

אדפטציה וסיסטמציה – בשירות עיצוב האתר

כל עמוד מכירה או אתר אינטרנט שאתם בונים בעזרת התוסף החדש של וורדפרס. זהו עמוד אותו אתם יכולים לערוך בצורה פשוטה תוך כדי עבודה על האתר. כל שינוי שתבצעו, יתמזג באופן מידי באתר, כך שתהליך העבודה עצמו הופך להיות פשוט יותר.
על ידי טכניקת Drag&Drop אתם מעבירים את האלמנטים מתוך תפריט העיצוב אל תוך דף האתר. וכך מבצעים את השינוי בתוך שניות ספורות. לצד זאת, התוסף מאפשר לכם גם לבצע התאמה שיטתית של האתר לתנאי מובייל בצורה רספונסיבית. כך אתם עונים על דרישות קידום האתרים של גוגל, ושומרים על שליטה מלאה במבנה העמוד, בכל אתר שאתם בונים.

קידום האתר בעזרת אלמנטור - מעולם לא היה קל יותר

מלכתחילה, עבודה על קידום אתרי וורדפרס היא עבודה קלה ואפקטיבית יותר, בגלל נתוני הפתיחה המעולים של הפלטפורמה. הקוד האיכותי של אלמנטור, מאפשר התאמה למובייל ויצירת אתרים רספונסיביים למגוון רחב של מכשירים, וכך משמר מהירות גלישה גבוהה וחוויית משתמש איכותית במיוחד. כתוצאה מכך, אלמנטור הוא כלי אשר יכול לקחת את קידום האתרים האורגניים לרמה הבאה ומאפשר לכם להטמיע את כל הידע והיכולות שלכם, על מנת להגיע למצב שיא ההצלחה.