ראשי » דפי נחיתה » דפי נחיתה – מה זה דף נחיתה? כמה עולה דף נחיתה?

דפי נחיתה – מה זה דף נחיתה? כמה עולה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט בודד המשרת מטרה ממוקדת אחת. בין אם מכירת שירות או מוצר ובין אם יצירת תהודה אינטרנטית בנוגע לאיש מקצוע. עמוד נחיתה אמור להעביר מסר שיווקי חד וברור תוך פרק זמן של שניות. אז איך בונים דפי נחיתה? כמה עולה עמוד נחיתה? ומה חשוב לדעת על תהליך העבודה השוטף? המדריך הקרוב יגלה לכם כל מה שצריך לדעת על עמודי נחיתה בשנת 2021.

דף נחיתה כלי עבודה מעולה לצרכים ממוקדים

אחד מהכלים הכי חזקים שקיימים ברשת הוא דף נחיתה. מדובר על עמוד אינטרנטי יחד שמעוצב בקפידה ומיועד לשרת מטרה אחת. קופירייטינג מהמעלה הראשונה ממלא את מעט התוכן המוצג בעמוד. והמטרה היא להניע את הלקוח לפעולה ביתר שאת. דף נחיתה הוא אמנם עמוד אינטרנט לכל דבר ועניין. אבל הוא לא תחליף לאתר אינטרנט מלא. יש הבדלים בפונקציונליות של שני הכלים ובהשקעת המשאבים. כך שצריך להבין מה הן הסיבות שמניעות אתכם להקים דפי נתיחה ובאיזו סיטואציה. יש תחומי עיסוק, כמו נדל"ן, בהם דפי נחיתה הם אסטרטגיה שיווקית מוכרת ומוצלחת מאוד. שכן אתם רוצים לגרום ללקוח להרים את הטלפון ולפנות לאיש המקצוע.

היתרונות המרכזיים של דפי נחיתה

יש כל כך הרבה סיבות שבגללן אתם רוצים להקים דף נתיחה. במיוחד אם נקודות החוזקה של הכלי הזה מובנות לעומקן. מומחים רבים בתחום שיווק דיגיטלי טוענים כי היתרונות של דפי נחיתה הם:

  1. עלויות הקמה נוחות ונגישות יותר מאתרי אינטרנט. הקמת דף אינטרנט אחד היא זולה מאוד ומאפשרת גם לעסקים בראשית דרכים להביע נוכחות אונליין.
  2. תהליך הקמה שמתרחש במהירות עצומה. רוצים להקים קמפיין חדש? תוך כמה שעות מעצב יכול להרים לכם דף נחיתה ולאפשר לכם להריץ קמפיינים בכל רחבי העולם.
  3. פוקוס על המטרה המרכזית שלכם. דף נחיתה נועד להציג מוצר או שירות בקדמת הבמה. העמוד מעודד לקוחות לבצע המרה (לקנות מוצר או לפנות לקבלת שירות). ואכן, בשטח ישנן תוצאות מספריות מעולות לקמפיינים שמכילים עמודי נחיתה.
  4. כמויות גבוהות של לידים חמים. דף נחיתה מושך אליו לקוחות שמתעניינים בתחום העיסוק שלכם נכון לעת הזו. פעולה מהירה אל מול הלקוח, יוצרת תקשורת עם 'לידים חמים' שמתבטאת בהכנסות גבוהות לעסק שלכם.
  5. עבודה מקצועית שמבוססת על מחקר שוק מתקדם. במיוחד אם בחרתם לעבוד עם מעצבים מנוסים ומיומנים, ההצלחה של דף הנחיתה תחזק את המותג מול הלקוחות ותיצור אפקט לטווח הארוך.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

כמה עולה דף נחיתה מקצועי?

עכשיו ברור לכם שכדי לקחת את העסק קדימה אתם רוצים לעשות שימוש בדפי נחיתה איכותיים. והשאלה היא כמה עולה דף נחיתה שמעוצב בקפידה ומניע את הלקוח לפעולה. העלויות תלויות ברמת המורכבות הטכנית והעיצובית שאתם מבקשים לקבל. אבל באופן כללי המחירים נעים בין כמה מאות שקלים ויכולים להגיע מעל ל 1000 ₪ במקרים מיוחדים. בכל הנוגע לעיצוב דף נחיתה מחיר העבודה הוא עניין של עלות מול תועלת. ככל ואתם רואים ערך לקידום החברה בטווח הארוך, ייתכן שגם השקעה גדולה יותר מבחינה כלכלית שווה לכם את המחיר.