ראשי » קידום אתרים » איך לקדם אתר בגוגל? המדריך הבסיסי על קידום אתרים בגוגל

איך לקדם אתר בגוגל? המדריך הבסיסי על קידום אתרים בגוגל

רגע אחרי שהקמתם את אתר האינטרנט החדש שלכם, אתם יוצאים למשימה מורכבת וארוכת טווח. קידום אתרים בגוגל הוא תהליך, אשר משרת מטרה אחת – יצירת תנועת גולשים לאתר האינטרנט שלכם. מה שאומר שאתם חייבים לבנות את כל שלבי התהליך בצורה מסודרת ומאורגנת. ולהבין בדיוק איך מתנהל תהליך קידום אתרים בגוגל. במדריך הקרוב נציג לפניכם את ארבעת השלבים המרכזיים של תהליך זה, מפי מומחים מקצועיים.

מחקר מילות מפתח - השלב הראשוני

כדי על לקדם אתר, צריך לדעת מה אנשים מחפשים בגוגל. מחקר מילות החיפוש מציג את מילות החיפוש הפופולריות ביותר בכל רחבי הארץ והעולם. מילים רלוונטיות לקטגוריה ולנישה שבה אתם פועלים, עם נפח חיפוש גבוה במיוחד, צריכות להופיע באתר שלכם. את מחקר מילות המפתח אתם יכולים לבצע על בסיס כלי התכנון של גוגל. לחילופין, ישנם אתרים חיצוניים שמאפשרים ביצוע חיפוש אפקטיבי של מילים חיוניות (כמו אתר Ahrefs). חלק מהכלים, מציגים גם מדדים סטטיסטיים, שמאפשרים להבין האם ניתן לקדם את האתר במילת החיפוש הזו, לפי רמת התחרות. במקביל, כדאי לבחון גם את האתרים של המתחרים. שם תוכלו למצוא מילות מפתח נוספות והצעות לכתיבת תוכן בשילוב מילות המפתח.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

השלב השני - בנייה טכנית לפי דרישות קידום אתרים בגוגל

אחרי שיש לכם מילות מפתח, צריך להתאים את המילה למקום הנכון באתר. כלל האצבע בכל מה שקשור להקמה של מערכת קידום אתרים בגוגל אומר ש:

  1. מילות המפתח הרחבות ביותר, הן מילים שיופיעו בעמודים הראשיים. למשל אם אתם מפרסמים מפות שולחן ומצאתם שהמילה "כלי בית" רלוונטית לכם. אז צריך למקם את המילה בעמוד הראשי של האתר, שכך לשם אתם רוצים להניע את כמות הגולשים הגדולה ביותר. כמו כן, מילים עם נפח חיפוש גבוה ומשמעות רחבה יחסית, הן לא מילים שיעזרו לכם לקדם באופן ישיר את המוצרים אלא את האתר.
  2. מילות מפתח ממוקדות, כמו "מפות שולחן בעיצוב קלאסי" הן מילים שצריך למקם בעמודי תיאור המוצר. כאשר הלקוח יחפש את המילה, הוא יגיע ישירות לעמוד המכירה. מה שיעודד אותו לבצע רכישה במהירות. וזו היא המטרה המרכזית שלכם.

השלב השלישי – קידום אתרים באמצעות לקוחות, קישורים ומנועי חיפוש

במיוחד באתרים חדשים, אשר רק צוברים תאוצה, צריך ליצור רמת אמינות. אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיב את טביעת הרגל הדיגיטלית שלכם, היא בעזרת דירוג הפופולריות של האתר. קודם כל על בסיס שימוש במנועי חיפוש לעסקים כמו איזי. שם תוכלו לפרסם את העסק שלכם ולהוביל את הלקוחות ישירות לאתר הבית. במקביל, עליכם לבנות ולתחזק פרופילים מקצועיים ברשתות החברתיות. פרופילים אלו יוצרים קהילת לקוחות שמכירה את המוצר שלכם. אלו הם לקוחות שיכולים להמליץ על השירותים שלכם באתר, והם יקרים לכם מאוד. הדרך השלישית ליצור אמינות היא על ידי פרסום מאמרים באתרים אחרים. בין אם בתשלום ובין אם על ידי החלפת קישורים. פרסום אתרים ויצירת קישורים לאתרים חיצוניים, היא טכניקה לקידום האתר שלכם בצורה אורגנית.

השלב הרביעי – ניתור ואופטימיזציה

כדי לדעת את תהליך הקידום שלכם יצליח לממש את עצמו, אתם נדרשים לקבוע יעדים ומטרות. היעד הראשון והחשוב ביותר הוא יצירת המרה, או בשפה פשוטה מכירה. ככל שיש לכם יותר מכירות של מוצרים באתר החברה, כך תהליך הקידום מצייר אפקט חיובי יותר.  כמו כן, אתם יכולים לבחון את הצלחת הקידום על בסיס כמות הלקוחות הנרשמים לאתר שלכם. לידים, ניוזלטר או מועדון לקוחות, הם כלים מעולים שמגדילים את קהילת הלקוחות שלכם ומאפשרים פיתוח של האתר.