ראשי » דפי נחיתה » עמוד נחיתה עם טופס לידים – איך לעשות את זה נכון?

עמוד נחיתה עם טופס לידים – איך לעשות את זה נכון?

כל כך הרבה יתרונות יש לעבודה עם דפי נחיתה במיוחד בתהליך הקמה וניהול קמפיינים וירטואליים. בעולם התחרותי שבו אנחנו חיים כיום, היצירה של עמוד נחיתה היא עניין מקצועי לגמרי. אם אתם רוצים לבנות עמוד נחיתה שיעביר לכם לידים בקצב קבוע, הציפייה צריכה להיות לעבודה מקצועית בכל הרמות. מה שמחייב אתכם להבין את העקרונות המנחים של בניית עמודי נחיתה, עוד לפני ההתקשרות עם בונה אתרים.

עמודי נחיתה איכותיים מעבירים מסר אחיד

עמוד נחיתה הוא עמוד אינטרנטי יחיד, שאלו הגולשים מגיעים באופן ישיר מתוך קישור. המטרה של עמוד הנחיתה היא למקד את תשומת הלב על שירות מיוחד. או להניע את הגולשים לרכישת מוצר ספציפי. הפעולה שאותה אתם מצפים לקבל מהגולשים היא פעולת המרה. בין אם מדובר על מכירה ובין אם מדובר על פניה ליצירת קשר. התנועה בעמודה נחיתה היא תנועה שמבוססת בעיקר על קמפיינים ממומנים. והגולש מגיע כאשר יש לו ידע מסוים בנוגע לסוג השירות או המוצר שאתם מעוניינים לפרסם.

עיצוב עמוד נחיתה תלוי בפרטים הקטנים

כאשר מדובר על עמוד אינטרנט אי בודד, לכל פרט בתוך עמוד הנחיתה שלכם יש משמעות. זאת אומרת שאם אתם רוצים למצות את הפוטנציאל וליצור כמה שיותר המראות, אתם נדרשים לתכנן את העיצוב של האתר. העיצוב משרת את מטרת הפעולה (וזו צריכה להיות פעולה אחת!) הנדרשת מהגולש. והוא חייב להיות סופר ממוקד. ברגע שאתם מעלים את הקמפיין לאוויר, אתם מתחילים להוציא כספים. ולכן שילובי הצבעים בתוך דף הנחיתה. השימוש בכפתורי הנעה לפעולה. יצירת תיבות הטקסט. והשימוש בתמונות וקבצי תוכן. כולם יחדיו קריטיים ליצירת הרושם הראשוני המדהים על הגולש שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דף נחיתה עם תוכן - משלים את התמונה הגדולה

אם באתר האינטרנט שלכם אתם תבקשו לכתוב תוכן משמעותי נקודה שמדבר ללקוח בשפה שמעניינת אותו. ולא תמיד מתעסק רק בפן השיווקי. בעמוד הנחיתה, התוכן משרת אך ורק מטרה אחת – הנעה לפעולה. הכתיבה היא כתיבה שיווקית ברמה הכי גבוהה שיש. ואתם לא צריכים לחשוש להראות ללקוח שלכם שמדובר על העברת מסרים חד משמעית. מסרים קצרים, שננבנים זה על גבי זה לאורך העמוד, יובילו את משפך המכירות הווירטואלי שלכם. מומלץ לפרט קצת על פעילות החברה, להציג את המוצר/שירות, ולמנות את היתרונות המרכזיים של המוצר. וכל זאת תוך שימוש גם באמצעים מתקדמים כמו תמונות וסרטונים של המוצר או השירות. שכן מדיה בעמודי נחיתה היא גורם שמניע את הגולשים לקבל החלטות במהירות.

בדיקת האפקטיביות של עמוד נחיתה

אם באתר האינטרנט שלכם אתם תבקשו לכתוב תוכן משמעותי נקודה שמדבר ללקוח בשפה שמעניינת אותו. ולא תמיד מתעסק רק בפן השיווקי. בעמוד הנחיתה, התוכן משרת אך ורק מטרה אחת – הנעה לפעולה. הכתיבה היא כתיבה שיווקית ברמה הכי גבוהה שיש. ואתם לא צריכים לחשוש להראות ללקוח שלכם שמדובר על העברת מסרים חד משמעית. מסרים קצרים, שננבנים זה על גבי זה לאורך העמוד, יובילו את משפך המכירות הווירטואלי שלכם. מומלץ לפרט קצת על פעילות החברה, להציג את המוצר/שירות, ולמנות את היתרונות המרכזיים של המוצר. וכל זאת תוך שימוש גם באמצעים מתקדמים כמו תמונות וסרטונים של המוצר או השירות. שכן מדיה בעמודי נחיתה היא גורם שמניע את הגולשים לקבל החלטות במהירות.