ראשי » טיפים » יתרונות וחסרונות של משרדים להשכרה בתל אביב בחללי עבודה משותפים

יתרונות וחסרונות של משרדים להשכרה בתל אביב בחללי עבודה משותפים

לפני כמה שנים לקוח הזמין אותנו לפגישה בנוגע לבדיקת קידום אתרים לחדר ישיבות בחלל עבודה. אם רק לפני כמה שנים אנשים שמעו על מתחמי עבודה משותפים והרימו גבה,או חשבו שמדובר בטרנד חולף, הרי שכיום ברור לכולם שמתחמי עבודה משותפים בהחלט מצליחים. אז כן, מתחמי עבודה אינם עוד ניסוי מיובא ואינם עוד נישה צדדית, אלא מדובר במגמה שרק הולכת ותופסת תאוצה, כאשר העיר ת"א מככבת בענק – מציעה אינספור מתחמים מושקעים, משוכללים, מבוקשים ושיודעים להציע ללקוח כל מה שהוא צריך ובפרט משרדים להשכרה בתל אביב במחיר "פיקס-פרייס" וכן כל מה שנכון עבורו לצד חשיבה מערכתית שרואה את צורכי הלקוח.

יתרון מול חסרון - בחינה מקיפה!

כעוסקים בתחום קידום אתרים לא פעם אנו צריכים חדר ישיבות על מנת לפגוש לקוחות. לאחרונה יצא לנו להגיע לכמה לקוחות היושבים בחללי עבודה. כשראינו את כל הפסילטיז, האפשרויות והנוחות, היינו חייבים להבין את הדברים לעומק. אז אם גם אתם מבקשים לראות את התמונה המלאה ואם גם אתם נוהגים לבחון כל הזדמנות מכל כיוון אפשרי, אתם מוזמנים לעבור על ההשוואה הבאה: הכירו באלו יתרונות וחסרונות מתחמי עבודה משותפים בת"א מחזיקים – מתחילים:

יתרונות בהשכרת משרדים בתל אביב

כמו בתהליך קידום אתרים, אין התחייבות קדימה אם אתם לא רוצים

לא כמו קידום אתרים, ידוע לכל שעל מנת לשכור משרד רגיל יש צורך להתחייב למינימום שנה, פעולה שהרבה פעמים מפחידה עסקים שאינם יודעים האם יצליחו או מה יביא יום המחר. פה מתחמי עבודה משותפים בת"א משנים את חוקי המשחק. מאפשרים לעבוד במיקום מרכזי אך לא מצריכים התחייבות. רוב המתחמים מאפשרים מדי חודש לקבל החלטה האם ממשיכים לשכור או האם מפסיקים.

דינאמיות מלאה

העיר ת"א ידועה כעיר שחושבת מחוץ לקופסה, ידועה כעיר בה כולם מתקבלים בברכה. על כן דינאמיות וחופש הם שם המשחק בעיר. כיצד זה תופס בעולם העסקים? מתחמי עבודה משותפים מאפשרים בכול פעם לשכור את הפונקציה המתאימה ביותר. "שולחן חם", עמדת עבודה קבועה או משרד, כאשר יש משרדים שמיועדים ל2 אנשים / ל5 אנשים וכדומה. כמו כן, קיימים בעיר מתחמים ששייכים לאותה רשת. מה שמאפשר בכול פעם לבחור לעבוד מסניף אחר, לשינוי אווירה או פגישה עם לקוח.

מיקום יוקרתי לצד מחיר עממי

אין שאלה שבת"א הכול מעט יותר יקר. אך פה מתחמי עבודה מעניקים מענה מדויק. מאפשרים לעבוד במיקום מרכזי ונחשב (משדרים יוקרה), אך בו זמנית התשלום החודשי מאוד נוח (וידוע מראש). מכאן שגם עסקים חדשים זוכים לשבת במיקום מרכזי שמציע תנאים אידאליים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

משרדים להשכרה שנמצאים בלב העניינים

ידוע שבעיר ת"א נמצא את מיטב העסקים ונותני השירות – קיים הכול מהכול במרחק נגיעה. מכאן שעסקים רבים שמבקשים להקל על הלקוחות (ועל עצמם), זוכים לשכור פינת עבודה מרשימה ובו זמנית ליהנות משלל נותני שירותי הכרחיים שנמצאים בסביבה.

מיקום מרכזי

לא מעט עסקים מחפשים עובדים מתאימים ומבקשים לקבל במשרד לקוחות ומשקיעים. מכאן שאם מבקשים להשאיר כמה שיותר אופציות פתוחות, רצוי לשבת במרכז – בעיר ת"א.

רוח גבית

עסקים רבים רק צרכים את הדחיפה הראשונה כדי לפרוץ. פה ראוי לציין שמתחמי עבודה משותפים בת"א לא רק מחולקים לפי קטגוריות (למשל מתחם ייעודי למקצועות ההייטק), אלא גם מדובר בעיר שמקדמת יוזמה ותומכת בעסקים חדשים.

חסרונות בהשכרת משרדים בתל אביב

מחיר

לצד העובדה ששכירות במתחמי עבודה משותפים נחשבת זולה, אין להתעלם מהעובדה שבערים אחרות אותם מתחמים עשויים להציע מחירים יותר זולים וכמובן, אם אתם מחפשים משרד להשכרה שהוא לאדם אחד ב-20 מ"ר כנראה שזה לא המקום בשבילכם.

מיקום

לא עבור כל עסק נכון לשבת בעיר מרכזית כמו ת"א, במיוחד עמותות שמבקשות לשדר חיסכון מקיף.

בשורה תחתונה

לסיכום, נציין שאין שאלה שמתחמי עבודה משותפים מציעים מענה אידאלי ונקודתי ואילו העיר ת"א מוסיפה שלל יתרונות ייחודיים משלה. השאלה היחידה היא מה נכון עבור העסק שלכם.