ראשי » שירותים מומלצים » וורדפרס או וויקס? השאלה הכי חשובה כשמחליטים לבנות אתר אינטרנט

וורדפרס או וויקס? השאלה הכי חשובה כשמחליטים לבנות אתר אינטרנט

כאשר שתיים מענקיות עולם בניית האתרים הגלובלי, עומדות זו לצד זו. קשה להבין איזו פלטפורמה היא הפלטפורמה הנכונה ביותר לצרכי האתר שלכם. וורדפרס ו- וויקס, שינו לגמרי את כללי המשחק בשנים האחרונות. הן מאפשרות לכל אדם מן השורה להקים בקלות אתר אינטרנטי איכותי. אז מה כדאי? וורדפרס או וויקס? מה הם היתרונות של כל פלטפורמה? איך אתם צריכים לבחור את הפלטפורמה הנכוה ביותר לכם? יצאנו להשוואה קצרה, עם תשובות מפתיעות!

וורדפרס או וויקס - נוחות ושימושיות

בתור אנשי בניית אתרים מתחילים, אתם לא רוצים לבזבז זמן רב על רכישת מיומנויות חדשות. מה שגורם לכם לפנות לפלטפורמות שקל מאוד ללמוד וליישם במהירות. וויקס.קום מציעה ממשק שבו אתם יכולים לבצע את תהליך בניית האתר. וזאת על בסיס גרירת אלמנטים למקום הנכון. כך קל מאוד לבנות את התוכן באתר, לארגן מחדש את הדפים, ולהוסיף מידע בצורה ידידותית למשתמש. וורדפרס, היא תוכנה המגיעה עם עורך ויזואלי לכתיבת תוכן. אשר מגדיר את מערכת הנושא בצורה קלה, אך ללא אפשרות גרירה אוטומטית. וזאת בשל העובדה שלמערכת יש אלפי אופציות ליצירת עיצובים ואתם צריכים לבצע החלטות על בסיס בחינה מעמיקה. על כן וויקס היא הפלטפורמה המתאימה למעצבים מתחילים, וורדפרס פונה לקהל קצת יותר מתקדם ומנוסה בתחום.

קידום אתר בוורדפרס מול קידום אתר בוויקס

האופטימיזציה במנועי החיפוש היא המפתח להצלחת העסק וליצירת אתר אינטרנטי רווחי ורלוונטי. בכל מה שקשור לתהליך קידום אתרים, נכון להיום וורדפרס היא הפלטפורמה המובילה והטובה ביותר מבחינת מנועי החיפוש השונים. אתרי וורדפרס הם אתרים בעלי יכולת אופטימיזציה ברמה גבוהה. וזאת בגלל איכות בניית התכנים בתוך תהליך בניית אתרים. כמו גם יכולת שימוש בתוספים המקדמים את המיקום האורגני שלכם אל עבר עמוד תוצאות החיפוש הראשון בגוגל. לעומת זאת, וויקס היא עדיין פלטפורמה סגורה יחסית. וזה מקשה במתן מענה רציני כאמור לתהליך קידום אתרים. מה שאומר שאתם צריכים לקחת בחשבון את המגבלה הזו, במיוחד אם אתם רוצים ליצור תנועת גולשים אורגנית לאתר שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

תוספים ועבודה על חנויות וירטואליות

בהקמה של חנות וירטואלית גם וויקס וגם וורדפרס מציעות תוספים שימושיים במיוחד. תוספים אלו יעזרו לכם לקדם את תהליך העבודה. וויקס מציעה אפשרות לבניית חנות וירטואלית רק למשתמשי פרמיום וגם עם אפשרויות סליקה מוגבלות. משתמשי התוכנית החינמית של וויקס יכולים לעשות שימוש באפליקציות צד שלישי כדי למכור בצורה וירטואלית. אבל אלו הן אפליקציות בתשלום נוסף והן מאוד מוגבלות מבחינת התמיכה בשערי מטבע שונים. וורדפרס מחזיקה באלפי תוספים חינמיים שיעזרו לכם לבנות אתר מכירתי ללא עלויות נוספות. וזאת תוך מענה לכל הדרישות שלכם. וורדפרס הפלטפורמה מפותחת מאוד בכל מה שנוגע ליצירת חנויות וירטואליות. לכן במרבית המקרים זו היא גם הפלטפורמה המועדפת על אנשי המקצוע בתחום.

עלויות - וורדפרס מול וויקס.קום

השירות הבסיסי של וויקס הוא שירות חינמי, אבל הוא מציג ללקוחות שלכם פרסומות בתוך האתר ואתם לא יכולים לעשות שימוש בדומיין פרטי. ישנן מגבלות גם בתוכניות הפרימיום של החברה, אבל התשלום החודשי הוא יחסית נוח לאתר מתחיל. לעומת זאת, תוכנת וורדפרס מאשפרת בתוכנית החינמית להתקין דומיין אבל היא דורשת מכם למצוא ספק אירוח בעלות חודשית. חבילות הפרימיום של וורדפרס מעלות את המחיר, אבל הן מאפשרות לכם מגוון רחב יותר של פעולות ומפתחות את האתר שלכם לכיוון רציני ומקצועי יותר. התוכניות של וורדפרס עם גמישות יותר וזמינות יותר, והעלות תלויה בכמות המשאבים שאתם צריכים.