ראשי » שיווק באינטרנט » שיווק באינטרנט – מדריך למתחילים על שיווק באינטרנט מההתחלה

שיווק באינטרנט – מדריך למתחילים על שיווק באינטרנט מההתחלה

כאשר יש לכם נכס דיגיטלי, כמו אתר מכירות אינטרנטי, אתם רוצים לנצל את כל המשאבים כדי להגיע לכמה שיותר גולשים. טכניקות שיווק באינטרנט הן כלי העבודה המקובל ביותר כיום, שעומדות לרשותכם. מדובר על תהליך מכוון מטרה, אשר מתאים את עצמו לאסטרטגיות המכירה של האתר שלכם. ובסופו של יום, מייצר תוצאות מעולות.

איך לעשות את הצעד הראשון בתהליך שיווק באינטרנט

הדרך להתחיל תהליך שיווק באינטרנט, עוברת קודם כל ביצירת אסטרטגיית עבודה ואפיון צרכים. לכל איש מקצוע יש את הגישה שלו לנושא, המבוססת על ניסיון אישי והצלחות מהעבר. אבל השאלה הגדולה והמרכזית שאתם צריכים לתת עליה תשובה היא הבחירה בין קידום בפייסבוק או קידום בגוגל. התשובה היא לא חד משמעית, והיא תלויה מאוד באופן שבו העסק שלכם בנוי, ובקהל המטרה של החברה. ככל שיש לכם יותר תקציב למשל, יהיה יותר קל לפתוח קמפיינים גם בפייסבוק וגם בגוגל. לחילופין, בתקציב מוגבל צריך למקד מטרה ולהבין איך אתם מחלקים את המשאבים בצורה הנכונה לעת זו. מעבר לכך, מומלץ להבין גם את הטרנדים החמים בנישה שבה אתם פועלים. המידע ברשת מתקדם בקצב מסחרר, ואתם רוצים להיות עם היד על הדופק. ברגע שאתם מכירים את הטרנדים החזקים, יהיה קל להפוך את תהליך הקידום למוצלח יותר.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

הפנייה לקהל היעד – בכל מקום ובכל זמן

במבט ראשון, אפשר להתייחס לתהליך שיווק באינטרנט, בתור תהליך שפונה אך ורק לגולשים בדפדפן הביתי. במשך שנים רבות זה היה המצב, פשוט כי לא היו אופציות אחרות. אבל היום למעלה מ-30% מהגולשים מבצעים את החיפושים שלהם דרך הטלפון הנייד. אחוזי ההמרה בטלפונים הניידים עולים נפלאים כאשר תהליך השיווק עובר התאמה. יצירת אתרים רספוניסביים וייעודיים, כמו גם אפליקציות שמאפשרות רכישה מהירה מהטלפון הנייד, הם שני פתרונות שקל ליישם. הלקוחות ייהנו מחוויית גלישה נוחה ונגישה, אשר בסופו של התהליך תאפשר להם גם לרכוש מוצרים בלחיצת כפתור אחת. ואתם, תזכו להגדיל את הרווחים שלכם ולגרום לחברה לצמוח.

כוחן של המילים בתהליך שיווק באינטרנט

בשביל להביא לידי ביטוי את כל המסרים החשובים לקמפיין שיווק באינטרנט. אתם צריכים ליצור שפה משותפת עם הלקוח. שירותי קופי איכותיים של אנשים שמסוגלים לחשוב מחוץ לשיגרה, יהיו כלי עבודה חשוב. כבר מהסלוגן או מהלוגו של החברה, יהיה ניתן ליצור חיבור רגשי למותג. כך להפוך את אתר האינטרנט של החברה לאתר מרשים ומיוחד במינו. בכל שלב לאורך הדרך, הלקוח יתקל במידע שכתוב בשפה אחידה. ויקבל תחושה של מותג גדול ומשמעותי בתחום. היצירתיות באה לידי ביטוי גם בתמונות ובסרטונים, בעיצוב האתר, ואפילו ברשתות החברתיות. בכל מקום שבו אתם נמצאים, המותג שלכם יהיה זה שימשוך את תשומת הלב. והשפה שתיצרו עם הלקוח, תהיה ייחודית לכם.

ניתוח נכון של הנתונים

ברגע שתהליך השיווק יוצא לדרך, צריך לקבל נתונים מספריים שיאפשרו לבצע מדידה ובקרה של התהליך. צריך להבין מהי ההשפעה של כל אפיק שיווק באופן עצמאי ובכל נקודת זמן. ומעבר לכך, גם ליצור תמונה גדולה שמראה מה היא ההתקדמות של האתר כולו. התוצרים של תהליך הבקרה יאפשרו לכם לחלק את המשאבים לטובת ההמשך, ולהבין מה הם הצרכים שלכם. כדי לשמור את המומנטום ולקדם את האתר הלאה.